שבתות אירוח

קורס מבנה הנפש – המפתח לשערי המודעות לאור הקבלה והחסידות

מטרת הקורס:

הנושא העיקרי הראשון בקורס הוא מבנה נפש האדם אשר מתואר בתורת הקבלה כמורכב מעשר הספירות. על בסיס זה, נכנס לנושא השני העיקרי העוסק תהליכי צמיחה רוחניים, תיקון והבעה נכונים.

על פי הקבלה, עשר הספירות הם למעשה ביטוי לעשר כוחות אלוקיים הפועלים בבריאה ומשתקפים בנפש האדם. הלימוד כולל הקבלה בין עשר הספירות האלוקיות לעשר תכונות נפשיות שונות המאפיינות כל אחד מאתנו – מי יותר ומי פחות.

באופן זה מתפתחת היכרות מעמיקה של האדם את עצמו ואת ייעודיו המרכזיים הפרטיים בחיים.
פיתוח מודעות עצמית בדרך זו מאפשרת התחלה של תיקון הנפש באופן מודע תוך שליטה על כוחות המחשבה, דיבור ומעשה של האדם. אבחנה בין מניעים פנימיים בריאים וחיוביים לבין נטיות בעיתיות. 

במהלך הקורס כל משתתף יזהה את הספירה המאפיינת שלו אשר היא השורש למעלותיו וכן לנקודות התורפה שבו. הזיהוי נעשה תוך מתן מגוון תרגילים המאפשרים הכרות עם העולם הפנימי שבתוכנו.

לאחר אבחון של מטרה אישית לעבודה הקורס מקבל תפנית למהלך נפשי בן תשעה שלבים שדרכו כל משתתף עובר תהליך של שינוי, תיקון, ריפוי והכרות מעמיקה ומחודשת עם נשמתו.

חבורת הלומדים:

הקורס מתאים לכל מי שמעונין לפתח שפה נפשית ורוחנית המביעה את עולמו הפנימי.  לא נדרש רקע קודם. מניסיוננו התכנים ודרך הלימוד הינם חדשים ורעננים גם למי שיש לו ידע בתחום.

מבנה הקורס:

אנו מקיימים ששה עשר מפגשים שבועיים של 3 שעות כל אחד, סה"כ כ 50 שעות לימוד.

הקורס מתנהל באופן של הרצאה פרונטאלית משולבת עם דיונים בהם נוטל הקהל חלק פעיל – שואל, משיב ומשתף. התלמידים יקבלו חומרי לימוד ועיון ודפי עזר להעמקת הלימוד וההבנה.

מדי שבוע ניתנים תרגילים מעשיים וחומר לקריאה אשר דרכם הופך הלימוד לחוויה מוחשית וכלי פרקטי ליישום החומר הנלמד במהלך כל תקופת הלימוד והחיים בכלל.

התוכן הלימודי:              

הקורס כולל סקירה היסטורית מרתקת על התגלות תורת הקבלה, מהותה ותוכנה.
לימוד מפורט של מבנה נפש האדם והביטוי המוחשי שלו באישיות השונה של כל אחד. נושאים כללים בקבלה כגון: ספירות, היכלות, תוהו ותיקון, על מודע ותת מודע, גלגולי נשמות ועוד.

הכרות ישירה עם תהליך הצמיחה והריפוי הרוחני כפי שלימדנו מורנו העל שם טוב.

המתנה שלך לחיים:

מעבר לחוויה המרתקת והחומר העיוני העמוק, אנו במרכז יחודא רוצים שלמסיימי הקורס יהיו נכסים שימשיכו איתם הלאה. שאיפתנו בקורס זה היא לאפשר מבט מעמיק על היחסי אנוש בהם אנו מצויים.

להעניק כלים בסיסיים לאבחון אופי ואישיות על פי המפה של עשר הספירות. ראשית אבחון של המשתתף עצמו, ובהמשך של כל זולת עימו נפגשים. מניסיוננו, מבט חדש זה על החיים הינו כלי אמיתי לבחירה נכונה בצמתים השונים של הדרך אל האושר.

הרשמה:

למועדי הקורסים הקרובים ולפרטים נוספים נא מלאו את הטופס ונחזור אליכם.